2012-09-01

God morgon, lördag!

Gårdagskvällen spenderade Adam och jag genom att äta god mat (kantarelltoast till förrätt och helstekt fläskkotlett med guacamole, fetaost och bearnaisesås) och spela tv-spel. Och så kollade vi på några avsnitt Friends. Mitt i allt var klockan mitt i natten, så då var det dags att sova.

Adam har redan åkt iväg för att ställa i ordning inför kvällens finsittning. Själv sörplar jag kaffe för att vakna till liv. Om en timme ska jag befinna mig på SATS Stadion för att träffa en PT, vilket är en del av kampanjen SATS You för nya medlemmar. Tanken är att den här PT:n ska sätta ihop ett åtta veckors träningsupplägg, som jag sedan ska följa. I kampanjen ingår tre träffar med PT:n, så efter det här har jag två träffar kvar. Min egen tanke är att jag efter det här åtta veckorna ska skaffa en egen PT, en sådan som jag träffar regelbundet under lång tid. För den här gången ska inte min träningsmotivation falla!

Efter träningen idag tänkte jag gå en vända på stan och sedan är det dags att göra mig i ordning för finsittningen som hålls för att avsluta mottagningsveckorna på Adams utbildningsprogram. Äntligen kommer han få lite mera tid hemma, eftersom han varit ganska engagerad i mottagningen av de nya studenterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar