2012-09-24

Veckomål, vecka 39

Förra veckans mål:

- Träna fyra gånger (återkommande mål!). NEJ, men tre pass fick jag i alla fall till.
- Vara lika disciplinerad när jag själv kör styrka som jag var i lördags när PT:n var med. JA, det var jag. Dock känner jag att jag gärna tar i ännu hårdare.
- Börja med PM-uppgiften i rättshistoria (uppgiften delas ut imorgon). JA, börjat har jag gjort, men jag har inte kommit långt.
- Njuta av Adams och min 6-årsdag på fredag, utan att för den skull göra (stora) avvikelser från min kost. JA, jag njöt (främst av sällskapet) och jag gjorde avvikelser. Jag valde dock sådan mat som inte innehåller tokmycket kolhydrater.
- Inte köpa något onödigt. JA, jag har faktiskt knappt köpt något alls den här veckan. Lite vitaminer på apoteket och i övrigt bara mat.
- Klara vecka två i mitt fyraveckorsexperiment lika bra som första veckan. JA, jag har nu kommit halvvägs igenom min utmaning.
- Stänga av datorn senast klockan 22:00 alla vardagar. JA, det har jag faktiskt gjort. Några gånger har jag dock kollat mail/meddelanden på fb via mobilen efter klockan 22.

Okej, så det enda jag inte klarade av att hålla var träningsmålet. Ajabaja.

Veckans mål, vecka 39:
- Träna tre gånger.
- Sortera och städa bland mina smycken.
- Förbereda mig innan torsdagens seminarium i skatterätt.
- Börja skriva på mitt pm i rättshistoria (formulera rättsfråga, börja besvara den).
- Umgås med familjen på Åland i helgen.
- Inte göra något undantag från "tillåtna" livsmedel under vecka 3 i min kostutmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar