2012-09-22

Matbilder

Jag är absolut ingen matfotograf (eller någon annan fotograf heller), men här är i alla fall lite bilder på vad jag ätit under mitt kostexperiment. De flesta bilderna är från vecka 1, sedan tröttnade jag (och alla mina följare på Instagram) på tråkiga matbilder.

Enkel frukost; två kokta ägg och bulletproof coffe.

Middag; ugnslax med kryddsmör och ett stekt ägg.

Kvälssnacks; knaperstekt bacon med kryddsmör och en kopp te.

Middag; köttfärsbiffar med äggsmör.

Middag; kyckling med bacon.

Middag; fläskkotlett med stekt ägg och kryddsmör (och kräftstjärtar,
men de slängde jag bort eftersom jag inte gillade dem).

Frukost; stekta ägg och en bulletproof coffee.

Middag; hel grillad kyckling, mums!

Frukost; stekt ägg och en halv avokado. Givetvis bulletproof coffe!

Middag; baconlindad kyckling med grönsaker.

Middag; chicken nuggets med currymajonnäs och gurkstavar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar