2012-09-17

Veckomål, vecka 38

Förra veckans mål:
Veckomål, vecka 37:
- Träna fyra gånger, varav ett pass är det träningsprogram min PT satt ihop. JA, ett gruppträningspass, två stryketräningspass (ett med PT och ett själv) och en promenad/joggingrunda.
- Cykla till träningen minst två gånger. NEJ, inte ens en endaste gång.
- Genomföra vecka ett i mitt fyraveckorsexperiment. Jag kommer göra ett medvetet undantag, för det lyckas jag inte undvika den här veckan (berättar mer i slutet av veckan). JA, jag genomförde det och överraskade mig själv med min målmedvetenhet!
- Gå på all undervisning (förutsatt att den inte krockar med annan undervisning). NEJ, i fredags (Adams födelsedag) skippade jag undervisning som jag egentligen hade kunnat gå på.
- Ge Adam en bra födelsedag på fredag. JA, det tror jag i alla fall att han tyckte.
- Läsa klart den skönlitterära boken jag kommit halvvägs i. NEJ, men läste däremot klart LCHF & Träning.
- "Boka in" en lunch eller fika med någon kompis jag inte träffat på länge. JA, åt lunch med studiekompisar som jag inte träffat på länge.
- Sortera hyllorna med väskor i klädkammaren. JA, nu hänger några väskor framme så att jag kan fundera på vad jag ska göra med dem.


Nya veckomål, vecka 38:
- Träna fyra gånger (återkommande mål!).
- Vara lika disciplinerad när jag själv kör styrka som jag var i lördags när PT:n var med.
- Börja med PM-uppgiften i rättshistoria (uppgiften delas ut imorgon).
- Njuta av Adams och min 6-årsdag på fredag, utan att för den skull göra (stora) avvikelser från min kost.
- Inte köpa något onödigt.
- Klara vecka två i mitt fyraveckorsexperiment lika bra som första veckan.
- Stänga av datorn senast klockan 22:00 alla vardagar.

1 kommentar:

  1. Är kul med veckomål! jag har också börjat, inspirerad av Elaine Eksvärd :D

    SvaraRadera