2012-09-03

Veckomål, vecka 35

Måndag igen (värst vad dagarna går fort!). Förra måndagen satte jag upp några veckomål och här kommer redovisningen.

Detta var mina veckomål, vecka 34.
- Träna fyra gånger, varav en gång är en del av SATS You. NEJ, tränade totalt tre gånger pga träningsvärken efter måndagens pass.
- Cykla till träningen minst två gånger. JA, det gjorde jag och jag fann även tjusningen med att cykla i den här vackra staden.
- Skriva tentan på onsdag. JA, tentan är skriven och förhoppningsvis även avklarad.
- Koppla av tors-sön och bara göra kul saker (mina enda sommarlovsdagar). JA, jag kopplade verkligen av och såg till att bara göra roliga saker. Dock var festen i lördags så rolig att jag trots allt var trött hela söndagen.
- Läsa klart två böcker jag påbörjat. NEJ, inte ens en enda bok slutförde jag. Fast jag läste och läste och läste. Antingen har jag blivit långsam på att läsa (nja) eller så har jag inte riktigt ro i kroppen att läsa några längre stunder.
- Registrera mig på höstens kurser. JA, nu är jag registrerad och idag var det terminstart. Kul!

Här är mina veckomål för vecka 35:
- Träna fyra gånger, varav ett pass är det träningsprogram min PT satt ihop.
- Cykla till träningen minst två gånger.
- Köpa all relevant kurslitteratur och börja läsa in mig på såväl rättshistorian som skatterätten.
- Läsa klart två böcker jag påbörjat.
- Ordna en superb kräftskiva på lördag!
- Åka till Uppsala över dagen på fredag och fira min systers födelsedag.
- Gå på samtliga föreläsningar den här veckan (oavsett hur skönt det skulle vara att sova vidare på morgonen).
- Testa ett nytt recept.

1 kommentar:

  1. Då tycker jag att du ska testa mitt kycklingrecept om du inte redan gjort det! ;)

    SvaraRadera