2012-09-10

Veckomål, vecka 37


Förra veckans mål:
- Träna fyra gånger, varav ett pass är det träningsprogram min PT satt ihop. NEJ, tränade inte en endaste gång p.g.a. förkylningen.
- Cykla till träningen minst två gånger. NEJ, naturligt nog cyklade jag inte till träningen som jag inte var på.
- Köpa all relevant kurslitteratur och börja läsa in mig på såväl rättshistorian som skatterätten. JA, jag har börjat läsa lite i båda. Mest skatterätt om jag ska vara ärlig.
- Läsa klart två böcker jag påbörjat. NEJ, suck! Den här veckan slutförde jag en bok och har kommit ungefär halvvägs på den andra. Bättring krävs.
- Ordna en superb kräftskiva på lördag! JA! Se föregående inlägg.
- Åka till Uppsala över dagen på fredag och fira min systers födelsedag. JA, och det var mycket trevligt!
- Gå på samtliga föreläsningar den här veckan (oavsett hur skönt det skulle vara att sova vidare på morgonen). NEJ, återigen skyller jag på förkylningen.
- Testa ett nytt recept. JA, jag gjorde västerbottenpaj (LCHF) till kräftskivan i lördags. Även fast pajen var det enklaste jag någonsin har gjort (den innehöll tre ingredienser och tre kryddor).

Veckomål, vecka 37:
- Träna fyra gånger, varav ett pass är det träningsprogram min PT satt ihop.
- Cykla till träningen minst två gånger.
- Genomföra vecka ett i mitt fyraveckorsexperiment. Jag kommer göra ett medvetet undantag, för det lyckas jag inte undvika den här veckan (berättar mer i slutet av veckan).
- Gå på all undervisning (förutsatt att den inte krockar med annan undervisning).
- Ge Adam en bra födelsedag på fredag.
- Läsa klart den skönlitterära boken jag kommit halvvägs i.
- "Boka in" en lunch eller fika med någon kompis jag inte träffat på länge.
- Sortera hyllorna med väskor i klädkammaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar