2012-09-18

Onödig oro?

Jag ska snart åka iväg till SATS Danderyd för att träna. Dock är jag lite smått orolig, jag har nämligen tänkt träna två pass direkt efter varandra. Först ett pass DanceStep (som jag var på förra tisdagen) och direkt därefter ett pass Hot MOJO (för första gången).

Vad är jag då orolig för? Jag är orolig för att inte orka/få vätskebrist. Jag svettades rätt mycket under förra veckans DanceStep, så jag lär göra det idag igen. Sedan ska jag kasta mig in i ett 38 grader varmt rum och göra konstiga yogarörelser (har lite svårt för stillheten, men tror det är bra för mig). Där inne kommer jag svettas ännu mera.

Nåja, jag får försöka fylla på ordentligt med vatten före, under och efter. Och jag tänkte blanda lite, lite salt i en vattenflaska nu och dricka på väg till träningen också.

Återkommer senare ikväll om jag inte blir kvar som en svettig fläck på träningsgolvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar