2012-10-01

Veckomål, vecka 40

Förra veckans mål:
- Träna tre gånger. JA, ett gruppträningspass, ett intropass till SGT och ett styrketräningspass.
- Sortera och städa bland mina smycken. NEJ, tyvärr!
- Förbereda mig innan torsdagens seminarium i skatterätt. JA, jag var väl förberedd - men seminariet var tyvärr riktigt dåligt.
- Börja skriva på mitt pm i rättshistoria (formulera rättsfråga, börja besvara den). NEJ, usch, skäms nästan över att skriva detta. Men jag har inte börjat ännu. På onsdag har jag "dugga" i skatterätten (ett litet prov) och jag satsar på det i första hand. PM-skrivandet kommer ske onsdag eftermiddag till söndag kvälll.
- Umgås med familjen på Åland i helgen. JA, det har jag verkligen gjort!
- Inte göra något undantag från "tillåtna" livsmedel under vecka 3 i min kostutmaning. NEJ, på färjan i torsdags åt jag en räkröra trots att ost och smör var de enda tillåtna mjölkprodukterna. Det var dock det bästa alternativet av alla dåliga alternativ.

Ny vecka och nya mål (vecka 40)!
- Träna fyra gånger (två pass SGT, ett gruppträningspass och ett styrketräningspass).
- Sortera och städa bland mina smycken.
- Göra mitt bästa på skatterättsduggan.
- Skriva klart PM-uppgiften i rättshistoria.

Fler mål än så blir det inte, den här veckan ska allt fokus ligga på att plugga och att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar