2012-10-22

En bortglömd tradition, veckomål

Jag har helt glömt bort "veckomålen", något jag ju skulle skriva varje måndag. Här kommer den här veckans mål:

- Läsa (minst) 300 sidor skatterätt.
- Förbereda mig inför helgens UNR-session i Helsingfors (35 sidor resolutionsförslag!).
- Träna ett gruppträningspass kondition, ett gruppträningspass styrka, ett gruppträningspass yoga och ett pass med min PT (intensiv träning i början av veckan, så att jag orkar hela helgen).
- Minska ett kilo i vikt.
- Inte dricka någon alkohol.
- Gå på (minst) en morgonpromenad.
- Komma på en belöning för att jag nått ett delmål i min viktnedgång (nådde delmålet igår).


Har ni några veckomål? Jag inser nu att mina är ganska ambitiösa, speciellt med tanke på att jag kommer vara i Helsingfors fredag-söndag. Men för den skull ska det väl inte vara omöjligt att klara av målen, det är ju bara sju stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar