2012-10-13

En riktig tittar-kväll

Jag har verkligen slappat ikväll och gjort precis det jag känt för.

Först kollade jag på två YouTube-klipp som jag velat se. Det ena om socker (det jag lade upp här på bloggen) och ett om en tjej som blev mobbad och som gjorde en film där hon berättar sin story genom att ha skrivit ner den på lappar. Därefter avancerade jag till den första delen av Torka aldrig tårar utan handskar (SvtPlay). Efter det såg jag ett avsnitt Criminal Minds (alltid lika dumt av mig att kolla på det när jag är ensam hemma). Jag följde upp det med en film, The Vow (rekommenderas!). Nu kollar jag på ett avsnitt Private Practice. Sedan är det nog läggdags. Jag kan ju inte hålla på och kolla på saker i all evighet. Ögonen måste få vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar