2012-10-05

Uppfriskande morgonpromenad

För andra dagen i rad drog jag på mig träningskläderna direkt efter att väckarklockan ringt. Tio minuter senare var jag utanför dörren, redo för en morgonpromenad. Idag bytte jag dock ut P3 Dokumentär mot min sambo, som valde att göra mig sällskap på promenaden. 07:44 promenerade vi iväg och 52 minuter senare var vi hemma igen. Väl hemma fick vi dricka dagens första kaffekopp, ack så efterlängtad.

Jag ska försöka komma iväg på morgonpromenad även lördag och söndag, det känns verkligen som en bra start på dagen.

4 kommentarer:

  1. ja, det är ju ett underbart väder:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Det var inte helt fel att se solen gå upp och att känna värmande solstrålar mot huden :)

      Radera
  2. Frida syster2012-10-05 12:08

    Du är så duktig!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket min fina Frida! :) <3

      Radera