2012-10-22

Hem till Åland

Världens finaste morfar och mormor!
Min morfar har varit skruttig i ganska många år nu, men han har kämpat på trots diverse olika krämpor. Innan helgen åkte han in på sjukhuset med dåliga värden och njurar som inte vill samarbeta mera. Givetvis vill jag tro att han, återigen, tillfrisknar och tar sig igenom det här. Jag får tyvärr inte allt för positiva signaler hemifrån, så imorgon kommer jag åka till Åland för att hälsa på morfar och för att vara nära familjen. Jag vet inte hur länge jag blir på Åland, allt beror på hur morfar mår och vad läkarna säger. Lyckligtvis har jag inte några obligatoriska moment i skolan den här veckan, så jag kan stanna på Åland. Jag får se hur jag gör med helgens UNR-session. Som sagt, allt beror på hur morfar mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar