2012-10-03

Balklänning - hjälp mig!

Juridiska föreningens årsbal närmar sig med stormsteg, den 24 november går den av stapeln, och det är hög tid att köpa en balklänning. Jag har hittat en sida som säljer balklänningar (givetvis kopior) till ett överkomligt pris och utgående från diverse forum tycks det vara rätt okej standard på klänningarna och även bra säkerhet vad gäller betalning och frakt.

Man väljer ut en klänningsmodell och sedan kan man välja vilken färg man önskar på klänningen (finns 28 olika att välja mellan). Följande klänningsmodeller ligger högst upp på min lista just nu (nummer 3, 4 och 8 är mina absoluta favoriter).

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4

Nummer 5

Nummer 6

Nummer 7

Nummer 8

Nummer 9
Vad gäller färgvalet lutar jag mot någon blå/mörkblå nyans, men jag är även lite sugen på en mörkgrön (likt nummer 4) eller en röd (likt nummer 2).

Vad tycker ni? Vilken klänningsmodell skulle passa mig bäst? Vilken färg röstar ni på? Kommentera gärna och hjälp mig i klänningsvalet!

7 kommentarer:

  1. Jag skulle välja nr. 1, den har en fint markerad midja och snygg form kring bysten. (:

    SvaraRadera
  2. Helt klart nr 4! =) Grönt och mörkmarinblått passar dig superbra! Spec till din hy =)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vill inte välja men väcka en tanke, klänningar med detaljer som smycken/bälten/annat begränsar ditt val av accessoarer. Oavsett vad du väljer så blir det bra - lita på din instinkt. kram Tinca

    SvaraRadera
  4. 1,2,7, i de färgerna de är jättefina, men överhuvudtaget var de mycket fina:)

    SvaraRadera
  5. 4!!!! :) Kram. Olga

    SvaraRadera
  6. Jag tycker absolut nr 4 :) Håller med petra att grönt och blått är färger som passar dig :)

    SvaraRadera
  7. 1,3 & 8 är alla jättefina! Och jag röstar på mörkgrönt, som 4:an :) Annars någon sorts klarblå eller mörkblå.

    SvaraRadera