2012-10-20

Ge alltid allt

Idag tränade jag för andra gången med min PT och den här andra gången var bra mycket tuffare än den första gången. Efter 60 minuter var jag helt slut i kroppen och träningsvärken börjar redan krypa sig på. Precis så som det ska vara när man gett kroppen en omgång. Det är helt otroligt hur mycket mer man presterar när man har en tränare som ser till att man inte fuskar minsta lilla i rörelserna.



Den här veckan har varit väldigt träningsfattig, eftersom det har varit så mycket annat. Jag tränade spinning (med pulsband) i måndags, men det var också det enda kroppen fått jobba före idag. Nu är jag däremot ganska nöjd med känslan i kroppen. Om jag orkar ska jag gå på ett pass shape imorgon, men det där får dagsformen avgöra.

Nästa vecka kommer träningen koncentreras till början av veckan, eftersom jag sedan ska spendera helgen i Helsingfors på Ungdomens Nordiska Råd. Därför blir nästa PT-träff redan på onsdag. Jag längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar