2012-10-05

Utmaningen, dag 25

Träning: 50 minuter promenad.
Frukost (09:30): två stekta ägg och en kopp bulletproof coffe.
Lunch (13:00): lax med smörstekt sparris, paprika och gurka.
Mellanmål (14:30): en kopp kaffe.
Träning: 60 minuter SatsEnergy.
Middag (21:00): LCHF-hamburgare (isbergssallad, köttfärsbiff, gurka, paprika, egen smaksatt majonnäs, ost, bacon, ägg).


Igår kom jag, äntligen, upp i lite mer kalorier under dagen. Fortfarande ligger jag nog lågt på kalorierna, speciellt med tanke på att jag promenerade i 50 minuter och körde ett gruppträningspass med fokus på kondition under dagen, men det är i alla fall betydligt mer än de senaste dagarna. De senaste dagarna har jag inte känt några hungerkänslor alls och jag har inte heller varit sugen på att äta, men igår kändes det bättre och jag njöt verkligen av den efterlängtade sena middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar