2012-10-08

Utmaningen, dag 28

Utmaningens sista dag!

Frukost (09:00): en bulletproof coffe, kyckling med currymajonnäs, sallad, gurka, avokado, fetaost, paprika.
Träning: promenad 50 minuter, styrketräning 60 minuter.
Middag (18:30): gräddig fisksoppa på torsk med två skivor LCHF-bröd.


Även här är bilden ovan lite missvisande eftersom jag åt två skivor LCHF-bröd. Som ni förstår var inte lördagen och söndagen optimala med tanke på min utmaning. Jag åt t.ex. lök, vitlök och vitt vin båda dagarna, även fast detta inte ingick i min kost. Dessutom ingick ju inte heller LCHF-bröd i kosten. Jag orkade dock inte vara så strikt, jag kände för att äta något riktigt gott. Och det har jag gjort också! Jag njöt av den goda maten och jag gladde mig åt att det strikta kostexperimentet är avklarat. Nu gäller det att hitta en bra balans för fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar