2013-03-28

Tack och hej!

Tack för mig, nu får ni glädja någon annan.
Nu har jag precis slutfört ett av påskens projekt: garderobsrensning. Som ni ser var det en hel del kläder som fick möta sitt öde (jag kommer skänka det till välgörenhet). På bilden saknas dock det jag har slängt (p.g.a. välanvänt och trasigt) och det jag kommer ge till min storasyster (om hon vill ha det). Just nu känns det som att jag kommer få gå runt naken resten av våren och halva sommaren, ända fram till jag får min första sommarjobbslön (25 juli). Men på något påhittigt sätt ska jag väl kunna mixa och matcha de kläder som ändå finns kvar i garderoben.

(Familjen, jag fyller ju år om tre veckor... Saknar ni inspiration till födelsedagspresent så kan alltså presentkort vara en bra idé! Ni vill väl inte behöva skämmas över hur jag går klädd, det vill säga halvnaken?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar