2013-03-18

Efter helg kommer vardag

Igår vid 23-tiden var Adam och jag tillbaka hemma i Stockholm efter en härlig helg i Dalarna hos min pappa. Det har varit riktigt mysigt att umgås med pappa, styvmamma Susanne, lillasyster Emma, lillasyster Maja, farmor och styvfarfar (är det ens ett ord?) Lasse. Dessutom hade vi planerat det så fint så min storasyster Jenny också var med till pappa den här helgen! Vi har pratat, spelat spel, ätit god mat, promenerat på isen, grillat korv och bara umgåtts alla tillsammans. Härligt!

Som vanligt blev det lite dåligt med plugg under helgen, så jag steg upp 06:15 i morse för att förbereda den presentation som jag sedan höll i skolan klockan 10. Det gick bra! Imorgon ska jag opponera en studiekompis uppsats, sedan har jag inget mer schemalagt i kursen Competition law. Tentan är först på skärtorsdagen, så än finns det gott om tid att tentaplugga.

Senare idag är det dags för träning enligt konceptet "small group", det är redan dags för det femte träningstillfället. Min kropp längtar efter att utmana musklerna efter en lugn helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar