2013-03-11

59 minuter

Jag steg upp klockan 06:00 för att skriva klart uppgiften. 59 minuter före deadline skickade jag in den. Det blev 6 ½ sida text och jag känner att jag i alla fall kom åt knäckfrågan. Visst, texten hade mått bra av att få vila några dagar och sedan bearbetas - men det fanns inte tid i mitt schema att få den klar så långt i förväg.

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till skolan på lunchmöte med ledningsgruppen för Juristdagarna. Direkt efter det ska jag gå på föreläsning, klockan 13-15. Efter föreläsningen ska jag hjälpa en kompis (utbytesstudent) med en presentation hon ska hålla på svenskan. Ikväll är det small group training som gäller.

Om 17 dagar är det dags för tenta, så jag kan ta det lite lugnt nu och sakta komma igång med tentaplugget. Skönt!

1 kommentar: