2013-03-08

Obeslutsamheten själv?

Om någon på Viking Line skulle få för sig att kolla in mina senaste bokningar skulle de få sig ett gott skratt.

Jag vet inte längre hur många gånger jag har velat fram och tillbaka och hur många gånger jag har bestämt mig för hur jag ska resa. För att sedan ändra mig igen. Normalt bestämmer jag mig för en sak och sedan håller jag mig till det, så jag vet inte vad som har föranlett den här obeslutsamheten.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att mitt resande blir så här:
- Idag (fredag): åka Viking Rosella som anländer Mariehamn 18:15.
- Ikväll: 40-årsfest.
- Imorgon (lördag): skriva uppsats på förmiddagen, 1-årskalas på dagen, hänga med Adam och hans jämnåriga släktingar på kvällen.
- Söndag: skriva uppsats på dagen, umgås med min familj, åka Viking Rosella som avgår 18:30 från Mariehamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar