2013-03-20

Upp och ner och tvärtemot

Bara för att jag skrev att jag har en bloggsvacka känner ju nu plötsligt för att skriva blogginlägg igen. Hela förmiddagen har gått åt till egentligen ingenting. Jag satt en ganska lång stund med inlägget om kosttillskott, sedan testade jag stå på händer (med Adams hjälp). Det gick så där, jag har något att sträva efter. Ska jag ha som mål att kunna stå på händer utan hjälp (varken av Adam eller av vägg) på min födelsedag om en månad? Hm, jag ska försöka i alla fall.

Nu ska jag ta några av kosttillskotten (leucin, ursobol, CLA, ALA, omega 3) för att de ska hinna sjunka till magsäcken innan lunchen. Ojoj, vilket liv det är att komma ihåg vad jag ska stoppa i mig och när.

Under eftermiddagen ska jag vara produktiv. För kvällen kommer jag ägna åt träning, small group training står på agendan igen. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar