2013-03-06

Och så var det den där uppgiften också.

Igår var jag inte utanför dörren. Jag satt hemma och jobbade med min uppgift som ska vara klar på måndag. Jag är än så länge väldigt långt ifrån klar. Just nu finns informationen i mitt huvud och inte nedskriven. Och jag tror inte att man får lämna in sitt huvud, utan uppgiften måste nog vara i pappersformat...

Idag ska jag i alla fall till skolan 10-12 för obligatoriskt seminarium, sedan ska jag på andra passet "small group training" ikväll (ja, jag ska skriva mer om det och berätta vad det är). Däremellan ska jag jobba med uppgiften (så klart).

Imorgon har jag skola igen (både competition law och nationalekonomi) och på kvällen är det kickoff för oss i ledningsgruppen för Juristdagarna 2013 (vi ska äta mat och bowla). Däremellan ska jag jobba med uppgiften (så klart).

På fredag tar jag Viking Grace över till Åland, för att på kvällen gå på 40-årsfest. Kul! Redan på lördag sätter jag mig på en båt igen, men då på Viking Rosella, för att åka hem till Stockholm igen. Jag kommer nämligen behöva hela söndagen till att jobba med uppgiften.

Veckans ledord är alltså att skriva klart uppgiften, ifall ni inte förstått det redan.

1 kommentar:

  1. Vilken tid far du på lördag? Vi firar Lova 1 år kl 14 och ni är jätte välkomna! :)

    SvaraRadera