2013-03-20

Svacka



Just nu har jag lite av en bloggsvacka. Normalt har jag ett stort behov av att skriva av mig, låta fingrarna röra sig över tangenterna i takt med mina tankar. Men nu verkar det behovet vara som bortblåst? Jag krystar ur mig några blogginlägg lite nu och då, men alldeles utan inspiration. Därför ligger bloggen lite lågt just nu. En sak som dock brukar vara bra för min blogg är perioder av tentaplugg, då får jag alltid inspiration till att skriva blogginlägg (istället för att plöja böcker). Jag har precis gått in i en period av tentaplugg. Så det kanske kommer dyka upp fler inlägg här den närmsta veckan? Vi får se.

Idag ska jag i alla fall försöka få till ett blogginlägg som handlar om kosttillskott, för just nu provar jag äta en hel drös piller och pulver (som komplement till en bra och hälsosam kost). Jag själv är väldigt kluven till det här och jag känner för att dela med mig av mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar