2013-04-01

Påsken kom och gick

Nu har en hel lång påskhelg gått. Snabbt som sjutton gick tiden, som alltid. I fredags storstädade Adam och jag badrummet och köket. På kvällen åt vi gott och kollade på Let's Dance. I lördags kom min lillasyster Fanny hit till Stockholm och vi spenderade dagen i city. Mitt i allt sprang vi på Emelie, en tjej jag lärt känna via ett LCHF-forum. Kul! När vi kom hem till lägenheten var Adams familj här på besök, de hade några timmar i Stockholm och valde att spendera dem hos oss. När de hade åkt iväg mot färjan gjorde vi (Adam, Fanny och jag ) oss i ordning för kvällens påskmiddag hos Sandra och Marcus. Det var väldigt trevligt, med god mat och bra sällskap! Under söndagen gjorde vi inte mycket, en promenad i solskenet fick vi till och en film på kvällen. Idag (måndag) har vi vandrat runt i affärer igen, den här gången shoppade Fanny loss (jag var tyvärr bara med som sällskap). Vid middagstid kom min familj och plockade upp Fanny, så nu är det bara Adam och jag kvar hemma i lägenheten. Det känns lite tomt att bara vara två personer här. Tänk då hur tomt det kommer bli för mig när Adam ska vara i Moldavien i två månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar