2013-04-24

Fokus: tentaplugg

Tentaplugg.

Nu har vi redan onsdag, vilket den här veckan betyder att Adam kommer hem från SIDA:s utbildning i Härnösand (den han måste gå för att få ta emot MFS-stipendium för examensarbetet i Moldavien). Dagarna han har varit borta har jag sysselsatt mig med träning och studier, jag har en tenta den 3 maj så nu går jag in i intensivt pluggläge. "Oturligt" nog har vi inte mindre än fyra fester inplanerade före den 3 maj...


Så ja, det kommer krävas otroligt fokus på tentaplugget från min sida nu. Men är det något jag är begåvad med så är det envishet och en bestämdhet som heter duga.

Om två timmar ska jag till Juristernas Hus för att spela in en "reklamfilm" rörande Juristdagarna och ikväll ska jag träna. Men resten av dagen är vigd åt tentaplugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar