2013-04-10

Varför är det så svårt?

Det blev ingen barfotalöpning igår. Jag måste skärpa mig och ta tag i den nu. Det är ju roligt och bra träning! Dock tror jag mitt största hinder är att det känns meningslöst att byta och om sticka iväg ut för endast drygt 20 minuter träning. Eventuellt kanske jag kan testa ta mina vanliga springskor i händerna och byta skor efter ett tag. Helst av allt vill jag ju kunna springa långt med barfotaskorna, men det är nog inte mina muskler redo för ännu. Jag kanske får putsa av dem och ta med till gymmet för att öva upp mig på löpbandet och sedan använda dem ute igen när mina muskler har vant sig lite mer.

Idag blir det i alla fall skola från 13-17 (grupparbete och föreläsning) och sedan cyklar jag direkt därifrån till gymmet, för veckans andra small group-pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar