2013-04-02

Sista dagen på ledigheten

Idag har jag haft en ganska lugn dag, sista dagen på påskledigheten för min del. Jag har varit en sväng till Stockholms stads juridiska avdelning och skrivit under arbetsavtalet rörande sommaren. Sedan har jag tvättat, diskat och plockat undan i lägenheten. Nu har jag precis börjat läsa senaste numret av LCHF-magasinet (det kommer bara 4 nummer per år, så det gäller att läsa varje nummer riktigt låååångsamt!).

Om drygt 40 minuter ska jag åka iväg till SATS Odenplan, där jag ska träna tillsammans med Emelie (nyfunnen vän som också gillar LCHF och träning). Förhoppningsvis får vi plats på klassen "indoor running" (ungefär som en spinningklass, fast på löpband), men om vi inte får plats blir det styrketräning i gymmet istället. Hur som helst ska det bli superkul att träna tillsammans med Emelie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar