2013-04-27

Sju dagar kvar

Igår kväll hade vi en liten kombinerad födelsedags- & "hej då"-fest. Min födelsedag och hej då till Adam som åker iväg till Moldavien om mindre än en vecka. Vi hade en trevlig kväll med mycket prat och skratt!

Idag har Adam och jag kollat på väldigt många avsnitt av olika tv-serier. Vi har varit lite trötta och sega. Nu framåt kvällskvisten har jag satt mig och gett tentaplugget lite fokus. Fast nu börjar tröttheten slå till igen, så jag tror att jag snart kryper ner i sängen och kollar på ett serieavsnitt innan jag somnar. Adam är på inflyttningsfest till Tony, vilket jag också skulle ha varit. Men jag måste tyvärr prioritera tentaplugget.

6 dagar kvar till tentan.
7 dagar kvar till Adams avresa.

Sedan väntar åtta veckor som gräsänka (minus 10 dagar som jag kommer spendera i Moldavien med Adam). Fy, det känns lite vemodigt att tänka på. Åtta veckor är lång tid. Moldavien är långt borta. När Adam kommer hem igen har det redan varit midsommar och sommarsolståndet är förbi. Då går vi mot mörkare tider igen... Deppiga tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar