2012-11-02

Fredag - första dagen av min tränings- och plugghelg



Igår försökte jag plugga skatterätt från morgon till kväll. Det gick inte så bra som hoppats, men det är bara att ta nya tag idag. Förutom skatterätten ska jag träna för tredje och sista gången med PT-André (genom SATS You-programmet som alla nya medlemmar fick på köpet) och ikväll är Adam och jag bjudna till Sandra och Marcus på middag. Det blir en lugn kväll för mig, av flera olika anledningar. För det första är jag inte på festhumör, med tanke på morfars bortgång. För det andra ska jag träna med PT-Max imorgon (min vanliga PT alltså). Och för det tredje måste jag upp tidigt för att fortsätta tentaplugga imorgon. Men för den skull ska det ändå bli trevligt att hänga hos dem några timmar, med god mat och trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar