2012-11-12

Återgår till vardagen

Igår kom Adam och jag tillbaka hem till Stockholm. I fredags hölls morfars begravning och trots den sorgliga situationen var det mycket fint och jag uppskattade att så många av morfars gamla kollegor och partivänner var där. Att morfar var omtyckt av de allra flesta var tydligt. Resten av helgen umgicks vi med familjen och släkten, som samlats på Åland för att ta farväl av morfar.

Den här veckan har jag lovat mig själv att ta det riktigt lugnt. Jag ska träna mycket, eftersom det alltid får mig på bra humör. Jag ska läsa skönlitteratur, eftersom jag alltid önskar att jag hade mera tid till det. Jag ska laga goda måltider, eftersom god (och hälsosam) mat gör mig väldigt nöjd.

Idag har jag skola klockan 15-17, så än har jag några timmar att gå runt i pyjamas och slappa. Ikväll blir det en timme spinning, samma pass som jag nu gått på flera veckor i rad. En skön start på veckan!

1 kommentar: