2012-11-03

Från den ena till den andra



Igår tränade jag alltså med PT-André vid 17-tiden. De två senaste veckorna har inte bestått av speciellt mycket träning, så jag var rätt missnöjd med min egen prestation. Trots rätt enkla övningar och lätta vikter tog energin helt slut i ben och axlar. Idag har jag alltså träningsvärk. Och om 1,5 timme ska jag befinna mig på gymmet igen, den här gången för träning med PT-Max. Jag hoppas på att mina muskler är mer samarbetsvilliga idag, jag har i alla fall försökt ladda med mycket mat och vätska. Troligen kommer mina muskler skaka av trötthet när jag kommer hem igen vid 14:30 (vilket i och för sig är en skön känsla). Tur att jag inte behöver orka med något annat än att hålla en överstrykningspenna i handen när jag pluggar resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar