2012-11-04

Söndag, vilodagen?

Solnedgång i Saltvik, sommaren 2008.

Igår, efter träningen, var jag helt mör i kroppen. Det var först framåt läggdags som jag återfick tillräckligt med energi i kroppen för att röra lite på mig igen (fram till dess hade jag i princip enbart suttit i soffan). Och då hade träningsvärken redan kommit med full kraft, så det gick ju ändå inte speciellt bra i mina försök att röra på mig.

Idag är träningsvärken faktiskt lindrigare än vad jag trodde den skulle vara, skönt! Dagens planer är att plugga tills ögonen går i kors. Dessutom ska jag försöka ta mig ut på en promenad, hjärnan arbetar ju som bekant bäst om den får lite frisk luft emellanåt.

Veckan som kommer ser ut ungefär så här:
Måndag-onsdag: tentaplugg och träning (åtminstone ett spinningpass, ett yogapass och en timme med PT).
Torsdag: tenta i skatterätt och därefter åka till Åland.
Fredag: begravning för morfar.
Lördag-söndag: umgås med familj och släkt på Åland.

Det blir en tung vecka, på alla sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar