2012-11-15

Just idag är jag stark



Jag är redan nöjd med dagens insats, trots att jag fortfarande har en del kvar att stå i. Förmiddagen har jag i alla fall ägnat åt att tvätta, vika undan ren tvätt, bädda rent, vattna blommor, plocka undan saker som av oförklarlig anledning alltid ligger på fel ställen, dammsuga, diska och ta ut sopor samt sopsortera (jisses vad mycket tidningar det blir sedan vi började prenumerera på DN!). Och så kollade jag på senaste avsnittet av Grey's anatomy också, men det var inte så krävande.

Om 50 minuter ska jag befinna mig i skolan för två timmar lektion och klockan 18 ska jag sitta i spinningsalen på Sats Stadion. Sedan blir det hemmagjorda hamburgare till middag och kanske något serieavsnitt för att runda av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar