2012-11-16

Hemmahelg



Nu är det HELG! Den här fredagen har jag otroligt mycket helgkänsla och det ska bli så skönt att spendera den här helgen här hemma i Stockholm. Förra helgen var jag som bekant på Åland för morfars begravning, så fredagskänslan infann sig inte riktigt. Veckan innan det var jag visserligen i Stockholm, men livet var ingen höjdare då med mycket plugg och sorg över morfars död. Helgen före det var jag i Helsingfors/Esbo på UNR, så då var det "jobb" hela helgen. Så därför känns det här nästan som den första riktiga helgen på en månad.

Vad är då mina planer för den här helgen? Tja, ikväll ska Adam och jag äta ädelostfyllda oxrullader till middag och i övrigt har vi inte några planer för kvällen. Imorgon tänkte vi gymma tillsammans på dagen och på kvällen är vi, tillsammans med Sandra och Marcus, bjudna till Adams faster Pernilla med familj på middag. På söndag ska jag träffa min "förberedelsegrupp" för att förbereda inför måndagens seminarium i internationell privaträtt (vi ska redovisa svaret på en uppgift). Dessutom tänkte jag hinna med ett avkopplande bodybalance-pass på söndagseftermiddagen.

1 kommentar:

  1. Vad skönt med en lugn helg efter alla helger av olika mer eller mindre trevliga aktiviteter.

    SvaraRadera