2012-11-30

Tenta, spinning och glögg

Idag är det fredag (och min hjärna tänker, som alla fredagar, vart tar tiden vägen? Var det inte fredag alldeles nyligen? Vad har jag åstadkommit den här veckan? Och den bästa tanken - yes, snart är det helg!). Fram till klockan 14 idag kommer jag gå med en liten orosklump i magen, det är den vanliga tentastressen som spökar. Men den brukar ge med sig när jag sätter mig i tentasalen, vilket jag kommer göra klockan 14 idag. Klockan 17 lämnar jag tentasalen och rör mig vidare mot gymmet. Där ska jag låta kroppen svettas på ett spinningpass. Lite senare ikväll går jag över till grannarna för glöggmys. Någon gång i kväll, förhoppningsvis inte allt för sent, går jag och lägger mig.

För imorgon vill jag vara pigg och utvilad. Dels eftersom jag imorgon ska påbörja min träningsjulkalender (träning varje dag fram till jul) och jag vill ju få en bra start! Dels eftersom Adam och jag ska på bal imorgon (jag vet, värsta lyxlivet med bal två veckor i rad) och då vill jag minsann vara utvilad och fräsch!

Hoppas ni alla andra också har en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar