2012-12-03

Tre blev en

Idag började jag en ny kurs (igen). Den här gången är det dags för allmän rättslära, återigen en kurs där lagboken läggs åt sidan och där vi istället får lära oss juridiska metoder och liknande. Enligt schemat skulle skoldagen varit tre timmar idag, men det visade sig bli bara en timme eftersom den läraren som skulle hålla föreläsning i två timmar var sjuk. Istället kommer dagens missade föreläsning och morgondagens som också ställts in publiceras på kurshemsidan (de är tydligen inspelade senast kursen gick), så att vi kan kolla på dem via nätet. Skönt!

Eftersom jag inte hunnit få kurslitteraturen har jag haft en ganska skön eftermiddag. Jag har bland annat tvättat upp min balklänning, för - tro det eller ej - jag ska använda den igen nästa måndag. Berättar mer senare! Nu ska jag iväg på ett pass spinning och jag känner hur det spritter i kroppen av lust att röra på sig. Att sitta i ett svettigt rum och trampa på en cykel som står still passar perfekt för mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar