2012-12-18

24 timmar och 30 minuter

Jag har tyvärr inte något spännande att berätta för er, så som det alltid är strax innan tentan. Om 24 timmar och 30 minuter ska jag skriva tentan i skatterätt. Jag längtar tills den är skriven, inlämnad och (förhoppningsvis) godkänd. Jag gillar skatterätt, men jag ogillar tentor.

Träningen går bra, jag har nu tränat varje dag sedan den 30 november. Dels har jag kört ett träningspass per dag (variation mellan styrka och kondition) och dels har jag stått i plankan varje dag. I slutet av förra veckan fick Adam filma mig när jag stod i plankan, för jag ville se hur bra/dåligt jag stod. Jag kunde snabbt konstatera att min rumpa var alldeles för högt upp, så nu har jag fått korrigera hur jag står. Det har så klart lett till att det är tyngre att stå i plankan och jag hamnade lite längre ifrån mitt mål att klara av att stå i fyra minuter. Men jag fortsätter stå i plankan, någon gång ska jag väl bli starkare?

Nu är det bara sju träningspass kvar i julkalendern (och bara sju dagar kvar till jul!) och sedan får jag komma på något nytt som får mig att prioritera träningen (kanske för att jag mår så otroligt bra av det?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar