2012-12-17

Det lackar mot jul

Sista veckan innan jul och jag har hört att det ska vara den stressigaste veckan på hela året. Jag är benägen att hålla med. Men på fredag när jag kommit fram till Åland hoppas jag att lugnet infinner sig och att julstämning råder.

Idag ska jag hålla en presentation tillsammans med min ena grupp i kursen allmän rättslära, idag ska vi prata om rättsekonomi som teori. Direkt efter presentationen ska jag möta upp min andra grupp i allmän rättslära, för vi ska prata ihop oss om den uppgift vi ska genomföra tillsammans under "jullovet" (lite jobbigt med det geografiska avståndet bara). Ikväll ska jag rensa tankarna på löpbandet, mitt mål är att springa (jogga) 6 km.

På onsdag ska jag skriva tenta i skatterätt, en kurs på 15 hp och en tenta som jag MÅSTE få ur världen nu.

På fredag klockan 15:00 tar vi färjan över till Åland, och före det ska jag så klart ha packat för ungefär en och en halv vecka på ön. Inklusive julklappar och LCHF-vänlig mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar