2012-12-12

Träning och skola - mitt liv just nu

Gårdagens träning.
Jag genomförde träningen igår! Det blev ett kort pass tabataintervaller hemma i vardagsrummet. Efter träningen belönade jag mig med god middag - stek av fransyska med zucchini- och svampgratäng. Planen var att somna tidigt, men som vanligt drog klockan iväg och jag somnade först närmare 12. Åtta och en halv timme senare vaknade jag ändå utvilad, skönt!

Idag har jag spenderat några timmar i skolan tillsammans med min grupp, vi har förberett en presentation om modern naturrätt som vi ska hålla imorgon. Det har gått ganska bra med arbetet och jag ser nästan fram emot att hålla en presentation, det var länge sedan sist och jag gillar att prata inför folk!

Om ett tag ska jag iväg till gymmet för 75 minuter yoga. Bara tanken på att få ägna 75 minuter åt långsamma övningar som utmanar kroppens rörlighet och drar ut musklerna får mig att le. Jag har verkligen börjat gilla yoga ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar