2012-12-19

Glammigt värre!

Idag kom mitt paket med ett par nya träningstights och ett träningslinne. Byxorna är från Casall ("Fierce") och jag har velat ha dem hela hösten. När jag såg att de såldes på rea och att de bara fanns kvar i min storlek var jag ju tvungen att slå till! Linnet kommer från Under Armour ("The victory tank").

Såväl linne som byxor passar perfekt och är hur sköna som helst!

Jag behöver fortfarande flera nya träningskläder (då jag använder ungefär samma två uppsättningar minst två gånger per vecka och inte har möjlighet att vädra dem utomhus utan måste tvätta dem minst en gång i veckan slits de snabbt), men det får vänta tills plånboken blivit lite tjockare.

Just nu är jag mycket nöjd med mitt senaste förvärv - jag har redan hunnit tränat i de nya kläderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar