2012-12-16

Baka, baka liten kaka.

Jag varvar tentaplugg med träning och att baka. Tentan i skatterätt är på onsdag och som vanligt önskar jag att jag skulle ha börjat med tentaplugget tidigare. Men det är bara att bita ihop och plugga, plugga, plugga.

På fredag åker Adam och jag till Åland för att bli där över jul och nyår. Eftersom jag är ensam LCHF:are bakar jag nu lite saker att ta med, så att jag har passliga substitut när de andra smaskar i sig julmat och julgodis. Hittills har jag bakat två sorters bröd. På agendan står även lussebullar, glögg, pepparkakor och chokladbollar. Sedan åker nog sukrinet med till Åland också, så att jag kan göra lite god glass till nyår.

Idag är det tredje advent förresten, en vecka till dan före dopparedan. Jag längtar till julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar