2012-12-03

Träningsjulkalendern

Hittills har det gått riktigt bra med min träningsjulkalender.

1 december: Helkroppsstyrka + plankan (hemmaträning)
2 december: Yoga/rörlighet + plankan (ett pass bodybalance)

Så här har jag planerat veckans träning:
3 december: Spinning + plankan
4 december: Benstyrka + core (inklusive plankan)
5 december: Jogging + plankan (det blir löpbandsjogging)
6 december: Promenad (tempo) + plankan
7 december: Benstyrka + plankan
8 december: Promenad (tempo) + plankan
9 december: Yoga/rörlighet + plankan

Min lillasyster Frida kommer vara här hos oss från onsdag kväll till lördag eftermiddag, så jag har försökt välja träningspass jag kan göra hemma och som hon kan vara med på under de dagarna. Så Frida, ta med dig skor du kan promenera i snön med och varma kläder!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! :D men inte lika kul att du slår mig i plankan... ;)
    Ska bli så kul med några dagar hos er, längtar :)

    kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vet ju inte om jag slår dig i plankan eller inte, än klarar jag inte fyra minuter (långt ifrån!) ;) Längtar efter dig också! Kram <3

      Radera