2012-12-09

All by myself

Så igår kväll åkte Frida hem igen efter några mysiga dagar här hos oss i Stockholm. Dessutom är Adam på Åland över helgen, så helt plötsligt var jag ensam hemma. Jag gjorde det enda rätta i den situationen: dukade upp kvällsmat av den lyxigare sorten, hällde upp ett enormt glas vin (och drack knappt en fjärdedel eftersom jag kom på att jag inte var sugen på vin) och kollade på "mina" tv-serier (Grey's Anatomy och Private Practice).
Oliver, halloumiost och parmaskinka.

4 kommentarer:

  1. Hej Julia! Kanske tantvarning här men tycker du skall se på Downtown Abbey på ettan repris på söndag eftermiddagar. Så välinspelat, så engelskt och så dramatiskt i en lugn framtoning.... Jag skrattar och jag gråter när jag ser den. Hälsar tant Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset Ulla! Jag har faktiskt inte sett något av Downtown Abbey, även om jag läst mycket gott om serien. Hoppas att allt är bra med dig, tant Ulla ;-)

      Radera
  2. Åhå! Tänk att preciiis det där har jag varit sugen på idag, så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen gott! Ikväll blir det en favorit i repris :-)

      Radera