2013-02-28

Det gick... bra?

Nu är tentan skriven och det kändes faktiskt inte överjävligt. Visst, jag tycker fortfarande att kursen är för flummig och abstrakt (ge mig något konkret!) - men jag är glad över att det känns som att jag nu kan lägga det här bakom mig. Mina tentasvar blev så konkreta och väldisponerade som jag kunde åstadkomma utgående från hur jag förstått de flummiga texterna som är kursmaterial.

Dags att jag kastar mig rakt in i den uppsats jag ska skriva inom ramen för kursen Competition Law. Jag ska läsa 60 sidor text och sedan skriva om min syn på EU-kommissionens argument i den texten. På engelska. Puh, det blir nog inte alldeles enkelt. Deadline den 11 mars.

Men först en kopp kaffe och lite ledigt i några timmar! Det är viktigt med balans här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar