2013-02-21

Snaaart helg!

Igår hann jag bara vara hemma någon timme under hela dagen. Först hade jag skola fram till 15 och kvällen spenderade jag på mf hälsocenter där det hölls en inspirationskväll om träning. Det var trevligt, även om jag tyvärr inte lärde mig något nytt. De träningstips och träningsövningar som vi fick lära oss var gammal skåpmat för mig.

Idag blir det återigen en dag med fullt program. Jag är precis på väg till skolan för två timmar föreläsning, sedan har vi två timmar "fritid" (då ska jag hem och äta lunch samt hänga tvätt och packa) innan dagen fortsätter med två timmar föreläsning igen. Ikväll ska Adam och jag vara provpublik på Maximteatern när Alex Schulman håller sin enmansshow.

Och 06:18 imorgon åker vi hemifrån oss mot Stadsgårdshamnen, för att därifrån ta Viking Lines nya fartyg Grace över till Åland.

Min att göra-lista blir bara längre och längre. Den fylls ständigt på med nya saker, utan att jag hinner med att verkligen göra något av det som finns på listan.

2 kommentarer:

  1. Hej!:) får jag fråga hur gammal du är? Du läser juridik ha? Vad ska du skriva uppsats inom för område?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag är 22 år, fyller 23 i april. Japp, jag läser juridik och är på åttonde terminen nu. Jag ska skriva uppsats inom konkurrensrätten. Har du fler frågor eller andra funderingar kan du maila mig! jlindfors90[at]gmail.com

      Radera