2013-02-02

Bra förutsättningar

Lördag.
Solen strålar i Stockholm. Jag vaknade utvilad klockan 08:40. Det gör inte ont någonstans i kroppen. Den här lördagen har bra förutsättningar!

Om någon timme ska jag in till city för att luncha med mina tvillingsmåsystrar (Fanny och Frida) och Fannys pojkvän Otto. De är här i Stockholm över dagen för att fylla på klädförrådet. Jag gissar att mina systrar är på jakt efter sommarkläder, eftersom de reser iväg till Thailand om två veckor. (Ja, jag är lite avundsjuk - även fast vi precis kom hem från vår solsemester.)

Senare idag ska jag till gymmet och ikväll tror jag att vi kommer titta på Melodifestivalen - deltävling ett.

1 kommentar:

  1. OJ börjar melodifestivalen ikväll? Hade jag heeelt missat.. Konstigt, tycker det brukar vara ett sånt himla ståhej i media flera veckor i förväg :)

    SvaraRadera