2013-02-08

En fredag hos oss

Så jag började dagen med en timme PT-träning. Det gick bra, även om det är frustrerande när jag inte är lika stark som jag skulle vilja vara. Men jag vet att det kommer och att jag idag är mycket starkare än vad jag var för 6 månader sedan.

Efter träningen satte Adam och jag igång med städning av lägenheten. Det var väldigt länge sedan vi städade. Jag tror faktiskt - även om jag skäms för att erkänna det - att det var närmare en månad sedan. Ni kan gissa hur dammigt det var hos oss. Det enda jag kan skylla på är att vi var bortresta en vecka och att vi sedan dess har haft fullt upp. Kanske lite lättja också? Nu är lägenheten i alla fall städad (men en riktig storstädning skulle vara på sin plats ändå), så vi vågar ta emot nattgäster.

Ikväll blir det middag från Professorn och sedan någon barnvänlig film, eftersom den yngsta av våra två nattgäster är 7 år gammal. Skönt med en lugn kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar