2013-02-07

Inte effektivt

Skola. Skola. Skola. Skola. Och så lite träning på det. Så ser mina dagar ut nu. Hela den här veckan har vi haft en förmiddagslektion (2x45 min), sedan tre timmar "hål" (känns lite konstigt att kalla det håltimmar när man går på universitetet) och slutligen en avslutande eftermiddagslektion (2x45 min). Jag, som älskar effektivitet, hade hellre haft alla dagens lektioner direkt efter varandra, så att det är avklarat sedan. Men nu är det ju (tyvärr) inte jag som bestämmer.

Just nu sitter jag i klassrummet, redo för dagens första lektion (10-12). Efter det ska jag utnyttja håltimmarna till att träna. Löpbandsintervaller blir det. Sedan tillbaka till skolan (15-17). Ikväll ska vi över på fika till Sandra som fyller 25 år idag, grattis till henne!

Nu dags för lektionen att börja.

1 kommentar: