2013-02-05

Full fart

Klockan 08:00 idag satt jag i skolan och lyssnade på en föreläsning. När den var slut mötte jag upp Christine och vi hann umgås i drygt 50 minuter innan hon skulle vidare på sin lektion och jag skulle träffa min förberedelsegrupp för att diskutera det seminarium som börjar om 40 minuter. Nu är jag hemma en supersnabb sväng, dels för att äta lunch och dels för att hämta laddaren till datorn. Min dator klarar, tyvärr, inte att köra på batteri i över fyra timmar och jag behöver datorn för det är där jag har allt material.

Jag pratade precis i telefon med mormor. Hon fyller 84 år idag och ska precis har bjudning för vännerna från syjuntan. Hon är den finaste mormor man kan tänka sig!

Om 20 minuter ska jag promenera tillbaka till skolan för seminarium. Utöver det har jag tänkt hinna träna och plugga ikväll. Sedan ser jag fram emot att Adam kommer hem igen, någon gång runt 22-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar