2013-02-03

Söndag

Så var det (redan) söndag! Idag är det en vecka sedan Adam och jag kom hem från Gran Canaria - men det känns verkligen som om vi varit hemma betydligt längre än så. Skolmässigt har det varit en bra vecka, med intressanta föreläsningar och det är kul att lära känna nya kurskompisar. Träningsmässigt har det varit en sämre väcka, med egentligen bara ett enda riktigt bra träningspass (spinningen i måndags). Tisdagens, onsdagens och lördagens träningspass kändes alla så där. Torsdagen och fredagen blev ju träningsfria p.g.a. att jag hade ont i knäet. Nu är jag precis på väg till gymmet för 75 minuter yoga, med en instruktör jag gillar skarpt. Jag hoppas att träningen och kroppen känns bra, så att jag fått till två riktigt bra träningspass den här veckan!

När jag kommer hem gör jag det till en tom lägenhet, Adam ska åka över till Åland en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar